HÄST

Nytt år nya möjligheter. Idag skulle jag ha haft möjlighet att vara med mina sötaste vänner i Forsby. Men jag är så trött efter gårdagen. Jag var ju upp till 2 och steg upp 9, allt för lite sömn. Så det blir en hemmakväll med A & D, vi skall väl titta film och somna 9. Men nujust sitter jag instängd i vardagsrummet, Dea släpper inte ut mig för han håller på och kockar i köket. Jag vet inte vad han lagar.

Igår stöpte vi tenn, eller vad det nu är för material. Också måste jag säga att vi spelade Trivial Pursuit och jag kunde faktiskt några frågor, men de flesta var allt för mycket för mitt huvud. Hur som helst, dethär fick vi. Ni får tolka själva vad det är, men jag skriver mina egna åsikter. Jag fick 2 för den delade sig:


Ja denhär då, kan tolkas lite olika. En bowlingklubba eller annat

EN HÄST. INTE EN ÄLG.
 Denhär fick Dea, kanske lite svårtolkad men 2 av oss tyckte samma. En BRUD med BRUDKLÄNNING
Bruden sitter med långklänning. SER NI


Dea säger att jag säger "hej hallå" ofta, gör jag det? Sen sa han ju själv i ett svagt ögonblick att jag ska få en häst. Så på tal om det, det är nog en häst, för jag vill inte krocka med en älg eller liknande. Nu är jag sällskapssjuk.

Inga kommentarer: