JAG VILL

 Nu har jag riktigt feelis, jag skulle vilja till någon backe och ränna lite. Fastän det alla gånger har hänt någon mindre olycka, både i backen och i stugan:

Någon, som kanske var jag, hade gömt en öppen flaska i en säng. Oj så de blev
Ifjol när vi var till Vuokatti gick det inte heller så bra. Jag satt i backen och var helt förkrossad och vågade inte göra nånting, vet inte om mina hormoner spelade spratt men jag vågade ingenting. Jag bromsade ner och vågade inte åka till skogs. Men, kanske felet låg i brädan också? Men jag slapp ju upp i alla fall, och just och just ner några gånger. Men sedan satt vi i kaffestugan resten av tiden och tittade på. Annars brukar jag ju ha lite problem med att slippa av. Typ fastna med hängselbyxorna i liften och dras upp på det sättet, stiga av lite för tidigt och få sittliften över mig och tvingas ligga som ett X på marken osv. Men det tror jag jag har under kontroll nu. Men fortfarande vill jag nånstans. Jag vill ju testa om jag faktiskt hade humör svängningar eller om jag bara var usel.

Idag skall vi med Amelina till rådgivningen, hon skall få vaccinationssprutor i båda benen. LYCKA TILL. Rapport om det senare.

Inga kommentarer: