ETT MISSTAG?

När NHL10 kom ut gjorde jag den goda gärningen och investerade i ett åt sambon, som överraskning såklart. Nu funderar jag på att ta tillbaka den ett tag, så skulle han få tillbaka det om några månader? Men jag vet inte om det funkar så, det har ju funkat nångång när jag gett någon "tidig julklapp" så har jag kunnat ta tillbaka den och ge något annat. Men nu är jag skeptiskt. Men dethär började jag fundera på igårkväll när vi hade besök och hela 3 timmar spenderades framför NHL. Nå, de e ju inte så mycket om man tänker att det händer en gång i veckan, men det var värre när jag själv inte hade nånting att göra.

Nu måste jag sminka mig eftersom jag tror att jag skall nånstans, vart vet jag inte. Men jag känner på mig att vi inte kommer att sitta hemma idag heller, men först skall jag betala räkningar så det svider lite på kontot.

Inga kommentarer: