PARIS

Idag har det varit en sån fin dag, iallafall här hos oss. Vi var ut och gå med hunden på isen och snön gick upp till knäna, men Timmen som älskar snön dök bara omkring i den.

Imorse då jag vaknade kom jag att tänka på dendär listan jag började på men aldrig gjorde till slut. Och temat skulle vara vad jag saknar. Och vet ni vad jag saknar, jag saknar att resa och uppleva nya saker. 2010 var vi inte på en enda resa tror jag, förutom när vi var till Ikea, typ 2 gånger? 2009 var vi ju till teneriffa och till och med på en spa weekend, plus några Haparanda resor. Jag skulle vilja göra nånting. Så jag började helt seriöst fundera på att fara på någon resa iår, OCH TILL OCH MED MED FLYG! Jag som hatar att flyga och tänkt att aldrig mer. Men nu kan jag tänka mig. Jag vill inte till typ teneriffa eller något mega varmt ställe. Jag vill hellre typ Paris, London eller något annat och se nya saker. ni vet, typ paristornet.

Kvällen tillbringades på Netti med världens bästa Pamela. Vi pratade skit och spelade bort lite pengar. Lite på riktigt alltså, sen spelade vi lite Photoplay som på de gamla goda tiderna när ingen jobbade eller studerade och man fick röka där inne. Nu studerar/jobbar alla och ingen röker.

Inga kommentarer: