BRY ER INTE OM BANANEN...



Men vrid kanske upp musiken en aning.

Alltså, jag har sjuk mage. Har haft det sedan lite efter Jul, typ? Strax jag äter får jag sjuk mage och börjar må dåligt. Speciellt MAT, men typ sallad och frukter och kalla soppor går bättre, men resten e nog bara BLÄ. Undrar vad det är. Funderade för några sekunder att jag var allergisk mot ngt, men kom på att kanske nej. Vet inte vad det skulle vara, hoppas inte. Sen funderade jag om jag var gravid, och svalde en gång extra hårt. Men det tror jag inte, för då skulle jag ju inte skriva det här. Hur som helst så är det något. Googlade lite så själv tror jag att det är stress-mage. Inte för att jag är den typen som tar stress fast jag har mkt på en gång och tänker hinna med allt. Men kanske min mage tar stress? Hursomhelst så har jag bestämt att nästa vecka skall jag inte fara nånstans. Om jag far till Sofis räknas inte.

Inga kommentarer: