STOPPA TIDEN

Jag hänger inte alls med, jag är glad bara jag vet vilken dag det är. Datumen är allt för svåra att hålla koll på, kanske det beror på att jag är hemma varje dag. Jag tycker man borde kunna stoppa tiden en stund, och bara fundera på vad som har hänt. Allting går så snabbt och det är få saker man kommer exakt ihåg. Allt borde spelas in på film så man får kolla när man glömt hur det var och kanske fundera över något man gjort. Amelina är ju snart 5 månader,  herregud, det känns på ett sätt som det var igår vi kom hem från BB men på ett annat sätt som om hon varit med oss hela tiden. Nåja, vi har ju haft ganska många projekt på sista tiden, så vi har bestämt att denna vecka skall vi inte göra nånting alls, kanske jag hinner med då, hehe.

Och för de som inte tröttnat på allt tjat om hur mycket snö någon skuttat så tänker jag säga åt dem: Jag skuttade hela gårdsplanen igår eftersom plogbilen bara tar till flaggstången. Det var otroligt mycket snö. När jag gick ut hörde jag: du orkar int. URSÄKTA? Det accepterades inte och bara för det skulle jag ha kunnat skutta så djupt att asfalten kom fram, men jag ville inte. Så jag lagade det som krävdes. Får jag höra ett vad duktigt??


2 kommentarer:

Monica sa...

Du va jätteduktig ;)

Mia sa...

Tack Mami, i know :D