DET HÄNDER

Eftersom jag har haft så mycket (?) program i helgen har jag varken hunnit eller orkat blogga. Så jag får ta en snabbis här och nu då. På lördagen hade vi för andra gången halv 8 hos mig, hos Sofis och Chrilles närmare bestämt. Vår rätt fick godkänt men var enligt mig inte lika god som Deas och Chrilles. Vi bjöd på laxtoast som förrätt, GOTT! Varmrätten var renskav med potatismos och lingonsylt, inte så lyxigt men det är ju trots allt inte varje dag man äter det. Efterrätt var chokladmousse med hallon, jag tyckte det var MYCKET, men det förklarade saken mer när jag märkte att rätten var för 8 personer .. vi åt den på 4. Vi somnade lite före 10 och jag var utvilad på morgonen. Min telefon gick sönder i samma veva efter att ha legat i mjölk. Nu har jag en "ny", som är en aning svårare än min förra men jag kommer väl att börja fatta mig på den med.. Jag kan iallafall spela gubben noa med tangenterna med ljud, och det är inte det lättaste kan jag säga.

Igår var det babysim som alltid. Amelina gillar det och gråter fortfarande inte, varken i bassängen eller i omklädningsrummet. Sedan kom både min mamma och pappa och Deas mamma och pappa hit och vi kollade på huset vi vill ha. Det är ju några "små" ändringar såklart, och sedan hade vi tänkt så mycket att vi inte visste varken ut eller in. Som hur skall man få ett garage i ändan av huset så det ser snyggt ut och hur skall man ändra köket och hur stor är det på riktigt? Men vi skall väl ta nya tag idag för att se om vi kommer fram till något.

Och redan nu har vi veckan full med planer ända tills söndag. Imorgon skall jag till tandläkaren, om jag inte blir "sjuk", men jag måste. Jag vill iaf. hinna träffa mina vänner denna vecka och lördagen är planerad med pyssel och mys med Pammen. I LIKE

day 3. a photo that makes you happy
 
Jag har tusen foton som gör mig glad, t.ex. på mina bästa vänner, min familj, sommar, villan och hunden. Men jag valde denna för jag orkade inte söka mer.
 

Inga kommentarer: