FÅNIG

Idag var jag till kosmetologen, och hu så fina mina ögonbryn känns. Helt annat än när man själv noppar dem. Inte ett överlopps strå heller. I LIKE. Amelina och D var och handlade sålänge, så nu är resten av dagen o-planerad. Själv känner jag att jag skulle ha lust att städa, inte torka damm och sånt. Utan snarare ordna upp, plocka papper i bokstavsordning städa i kylskåpet och i köksskåpen, typ. Så jag antar att jag måste göra det då, det är ju inte alla dagar man känner så inte.

Sen måste jag bara säga en sak jag funderat på, igen. Inte för att jag känner mig orättvist behandlad på något sätt. Tänk vad orättvist allt är. Jag menar, vissa dyker i diamanter och guld och kan i princip köpa vad de vill (jag syftar typ på joakim von anka) medans vissa inte ens har mat på bordet. Nånting har gått väldigt fel i fördelningen.

Och ennu en sak till, jag är på mycket bättre humör idag. Och som tillägg från gårdagens inlägg så kan jag säga att jag ser väldigt fånig ut och blir väldigt fånig när jag sedan troligen får som jag vill.

Inga kommentarer: