I'M BACK

Japp, igår var jag o-bloggad för jag var sjuk. Spydde och hade feber. Men som tur var var det söndag så D fick passa Amelina hela dagen och jag tittade på från soffan. Men nu är jag tillbaka, på bra humör men med taggarna utåt. Men glad är jag för det. Med taggarna utåt menar jag att jag har det jag har och känner att jag inte vill ha något annat eller lära mig något nytt. Och jag känner att nu är det slut med att vara låtsas trevlig, och jag lägger ingen mer energi på det heller. Alltså det låter ju inte så kul men jag känner mig helt glad och pigg. Jag bryr mig helt enkelt inte förutom om sådant som är viktigt för mig och mina kära. Det känns som inget skit kan nå mitt huvud och jag tar bara in positiva saker. Vet inte om det har med magsjukan att göra eller vad som har ställt om mig.I LIKE

Inga kommentarer: