SVAR

  1. Vad gjorde jag för tio år sedan? Ojsan, ja alltså ja var ju som 10 år, så jag gissar att jag sprang runt i hembyn med mina vänner och bråkade med våra grannar. T.ex. smög på dem, lag sand i postlådor och lyste med ficklampor i deras fönster. Jag visste nog inte mycket om världen. 
  2. Vad gjorde jag för ett år sen? Jag bodde i Vikarholmen med sambo, hund och två katter. Jag var gravid och hade 2 jobb samtidigt som jag sprang på kaffe nästan varje dag. 
  3. Snacks jag gillar? Makuuni-karkki!! (men jag äter ju inte godis denhär månaden) och isglass.
  4. Sånger jag kan hela texten till? Om jag skall vara riktigt uppriktig så lär jag mej texterna ganska snabbt och kollar upp de jag tycker om på denhär sidan. Och så har vi ju singstar så de lär man ju sig mer eller mindre. Men t.ex. Lady gaga-bad romance , Johnny Cash-ring of fire , Bob Marley-no woman no cry , Sonata Arctica-Tallulah , Dr Bombay-rice and curry HEHE, MED MERA
  5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär? Bygga samma hus som jag nu vill ha, betala bort Syrrans och Deas skulder, inte berätta åt någon annan än familjen (såklart skulle mamma och pappa få om de skulle behöva och fråga efter,) och skämma bort mina vänner med dyra presenter, köpa ny bil åt Dea för hans e så skit och spara.
  6. Dåliga vanor? Rapar allt för mycket om jag är mätt,
  7. Fem saker jag gillar att göra? Umgås med nära&kära, shoppa, sjunga singstar, busa med hunden och sola på sommaren.
  8. Saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa? Okej för att göra denhär uppgiften snabb väljer jag att bara säga 5. Stretchbyxor som är breda nertill, byxor i andra färger än jeanstyg, svart, grå, blå eller vit (ex. röda, rosa, gröna osv.), kläder som är för spända/små/korta (hellre lite för stora än lite för små), byxor med fickor högt upp (typ på ryggen, hehe), kort kjol i annat tyg än jeans.
  9.  Favoritleksaker när jag var liten? Ja, som någon kanske läst i min systers blogg så gillade jag mest att se på när hon lekte. Men annars så hade jag ju mina leksakshästar, en favorit var en svart.
  10.  Fem personer jag vill se göra denna undersökning?Oj nej, jag är så dålig på sånthär, men jag antar att jag är tvungen för annars har jag kanske misslyckas i denna utmaning!? Så när jag tänker efter så r: Dea, Sofi, Made, Pammen och Johanna. Man måste absolut inte.

    Som ni förstår så hade jag ju själv blivit utmanad och nu har jag iaf. klarat utmaningen, tror jag.

Inga kommentarer: