RYTTAREN

Jag har idag gjort ett jäkligt dumt köp, och som pricken över i:et skall jag lägga upp en bild. Köpet är inte dumt, jag rättar mig, det är nödvändigt men ändå bara så fel. Jag har köpt en ny mössa åt A. Vi har sökt efter en varmare mössa åt henne och idag köpte vi en snabbt från Prisma. Den såg helt okej ut där den hängde, inte var den fin, men okej. Amelina e ju finaste i världen tycker jag, så fast mössan inte passar henne så är hon söt, bara för att det råkade bli lite fel. Hon har ju inte såhär stor huvud i verkligheten, hoppas jag.
VAR ÄR HÄSTEN?? För ryttaren är berädd med sin hjälm!




Ikväll var vi hela familjen och hälsa på Madeleine&Mathias, där var också Julia&Richi. Vi fick glögg och julstjärnor. Så trevligt hade vi så, och Amelina fick som vanligt mest uppmärksamhet, om det inte var fiskarna som Dea fotade som fick största uppmärksamheten?


EN STOR HAJ I ETT STORT AKVARIUM
En slags fisk med smile-öga :D och, jag har inte redigerat dit smilen




Inga kommentarer: