SAKER MAN INTE VILL HÖRA ... IGEN

Ni kanske minns förra inlägget med samma rubrik. Nu börjar jag fundera på om jag borde lägga en skild flik dit jag sätter alla mina erfarenheter, men än så länge får det gå såhär.

Idag när jag var i min favoritbutik och provade kläder fick jag höra en ny kommentar när jag skulle prova ett par jeans. De första var för små så jag bad Dea hämta en modell större. Han svarade, och nu kommer det: "jag ska se om e finns na störr..." Nämen så trevligt tänkte jag, provar jag den största modellen eller. Han öppnade draperiet och där stod jagför det första  i underkläder, diskret. Sen sa han (och nu kommer det riktiga.) "Efter dihär kan e int finnas nå störr.." TACK TACK. Jag köpte ingenting men jag provade en Peak Performance men tog mitt förnuft till fånga och tänkte att jag behöver inte. Men så vitt jag vet så existerar det nog större nummer på jeans än vad jag provade, men kanske inte då.

Ikväll skall vi ha besök och tack för mig.

Inga kommentarer: