TJOHO

Jag har de senaste dagarna haft ett hemskt uselt morgonhumör, igår var jag tyst ända till klockan 2 då jag kom på att NU måste jag sluta.. Denna morgon började likadant och jag började fundera vem som är pigg och har snott mitt goda humör? Då läste jag detta och svaret var framför mig. Jag snackade med tjuven en stund i telefon och hann bli parkerad flere gånger, tjuven har en svår telefon,  och sedan var jag också på bra humör.

Idag har jag och Dea hittat på en ny lek, den heter typ vågar du. Man skall hitta på något som man tror den andre inte vågar. Ex. vågar du fara upp på vinden i mörkret klockan 12 inatt? KLART. Vågar du se en skräckfilm ensam? JO. För man vill ju inte erkänna att man inte vågar. Och det kan vara fråga om vadsomhelst. Jag vågar allt.

Vi har annars hittat ett nytt hus vi vill ha då vi nångång bygger, inte detdär förra jag visade. Men jag antar att det hinner ändra flere gånger så jag berättar inget. CHADÅ

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha :D men vännen i moron morrn kan ja fösök dejl me me av mitt morgonhumör :)//pämmen