SAKER MAN INTE VILL HÖRA

Men som man ibland ändå hör. Alltså, om jag frågar D (som jag gjorde i lördags)  "Har rewe min blivi platt?" D tar en titt och utbrister "jaa faktiskt, men int som att den hänger o int platt rikti, men mindre nog e den ju ennu så och så .." nog skall man ju säga vad man tycker men man måste ju inte ta till några längre förklaringar. Men inte blev jag arg, jag bara blev lite paff och tog några extra tittar.

Idag har jag haft en väldigt låååååång dag, jag ha varit i sådant stort behov av att ha någon att prata med, inte prata om något särskilt som att jag skulle ha något på hjärtat. Bara prata om sådant som egentligen inte har någon betydelse, typ vadsomhelst, fast vädret. Men icke. Inte är jag en sådan som pratar med mej själv heller, och Amelina pratar jag ju med stup i kvarten men inte alltid jag får svar. Jag väntade nästan på att någon skulle bjuda mig på kaffe, eller ens knacka på dörren, men icke. Nästan så jag skulle ha kunnat åka vart som helst, nästan. Så kan det gå när jag blev bortskämd förra veckan då D var sjukskriven och hemma hela dagarna. Imorgon tänker jag hitta på något, spännande. Lycka till! -Tack

Jag försökte fota med Deas super-huippu-systemkamera men jag håller mig nog till min egen digikamera för som ni ser så ...
blev timmen genomskinlig
Amelina soet

och Nelli hemsk

4 kommentarer:

Dea sa...

Du e nog jätte rund om stjärtin ennu, int ere typ platt som en planko heller flatty =) love u

Johanna sa...

Haha, ja måsta nog fniss lite om reve din, bra tå man e ärlig åtminstoni ;)

Mia sa...

Ja måsta nog fniss jag oxo, men, hämnden är ljuv så jag bara väntar på ett tillfälle att ge tillbaka :b

äms sa...

nämeeen. tå va ju vi i fagenesi å hadd ju tänkt ring åt dej. Men m sku i jobb halv 5 så vi hamna å fa hem ist tå han sku sova...... nån annan da????