FOOD

Tänkte berätta lite om gårdagens 3 rättersmiddag, den var en riktigt 10 poängare. Och det bästa var att de hade fixat hela dagen så maten skulle vara god, stämningen bra och att vi skulle trivas. Så de hade dukat bordet med ljus, lagt på musik och fixat mysig belysning. När vi kom dit fick vi Champagne som välkomstdrink. När vi sedan satte oss till bordet såg vi servetter som var vikna som hjärtan och en till servett med kossor på. Först förstod vi inte riktigt, med sedan såg vi en liten oxe på bordet (från torres vinflaska) och vi började ana oxkött. Till förrätt serverades detta. Fastän jag inte är någon räk-fantast så var det gott och när äpplet var med så blev det syrligare. Varmrätten serverades med röttvin och den hittar ni här. Vi hade 200g kött på var (tänk vad mycket) men det var så gott så jag visste inte hur mycket jag åt. Vi åt potatisgratäng istället för potatispuré. NAM. Här hittar ni efterrätten och den var lika god den.

Jag hade inte med kameran men här är jag och Amelina när vi väntar

Inga kommentarer: