SÅHÄR LÅNGT...

så ser det bra ut med våra bygg-planer. Vi får lån, som vi tar om jag får jobb. Inte kan vi ju börja bygga om jag är utan jobb heller. Så jag hoppas att jag snart får veta hur det blir med den saken. På torsdagen skall vi till Hartmans med hus-ritningen så den får planeras om en aning och de får räkna ungefär hur mycket det kommer att kosta. Det skall bli så spännande och jag hoppas med hela hjärtat att vi får börja så snabbt som möjligt. SPÄNNANDE

I veckan har vi ju sett några filmer då:
  • Hachico a dog´s story som Pammen hade tipsat om på sin blogg, den var sopäbra, rörande och verklighetsbaserad.
  • The town, spännande och lite romantisk. bra den med, och den var inte hemsk trots att det var blod inblandat.
  • The astronaut farmer, jaa vad skall jag säga? Helt ok men inte så bra som de föregående. Man visste ganska vad som skulle hända och hur det skulle sluta..
  • Narnia, jag trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var, en blandning mellan sagan om ringen och pirates of the caribbean. En diss enligt mig.


day 2. a photo of yourself a year ago 
 
 

Inga kommentarer: