SÅHÄR ÄR DET

Jag. är. trött.

Hursomhelst så har vi haft besök hela dagen nu känns det som, så nu tänker jag inte koncentrera mig på att skriva ett blogginlägg utan tänker mer koncentrera mig på att slänga mig på soffan och inte trilla ihop före jag når ända fram. Idag fixade jag en mapp åt mig där jag skriver upp hur mycket pengar jag har. Sen har jag olika kategorier t.ex. mat, bensin, räkningar, kläder, utseende osv. Så jag tänker kolla upp hur mycket pengar jag sätter på vart och ett. Ska bli ganska spännande att se i slutet av månaden. Hittills har jag bara satt pengar på utseende-kategorin då jag var till kosmetologen.

Och jag och Pammen har en deal som vi kom på idag när hon var hit. En månad framöver måste vi ha olika kläder/outfits varje dag. Inte en dag får vi ha matchat samma byxor och tröjor som en annan dag. Då blir det roligt och kanske man hittar gamla kläder "pånytt".

Inga kommentarer: