EN SISTA

Ni minns kanske dendär listan där man skulle ha ett tema för varje dag och skriva om det temat i en månad. Jag kom ju lite av mig, men ett sista moment skall jag väl få skrivet. Ni kan pröva det själva, om ni nångång ligger vaken och den ni sover med snarkar och om det inte går att få personen pigg...

Jag själv låg och tittade i taket och var pigg som aldrig förr, Dea sov som en stock och vaknade inte för nånting i världen. Så jag steg upp i sängen. Lag ut armarna och benen så jag såg ut som ett X med huvud. Sedan började jag hoppa och flaxa på samma gång jag ropade "DET BRINNER DET BRINNER". Han flög upp och såg först förskräckt ut, sedan blev han bara arg. Själv skrattade jag och brydde mig inte i att han var en aning förbannad, så somnade jag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA :D:D:D:D:D:D:D:D he ska ja gö åt david inatt å :P hahaah puss

Anonym sa...

HELSNINGAR DIN VEN PAMEN

mirea sa...

Alltså Mia du e för rolig! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Mia sa...

Haha, ja ni kan ju test o säg hur er gick fö er!! :D

mirea sa...

He sku int ga, ja skratta så myki tå ja läst e så ja ja måsta berätt åt Juho, så nu kommer a säkert alder ti ta me på allvar om ja gör såde, fasst he sku brinn på riktit! :P

Mia sa...

oj, men vejt du, ja tror int Dea sku tro me heller! :D:D