DÄRFÖR

Om ni undrar varför inte varje, eller åtminstone ett inlägg om dagen handlar om Amelina så är det därför att jag inte vill blogga om vad hon gör idag, kan, när hon gör ngt, äter osv. För jag tycker personligen att det kan jag berätta för de jag känner och pratar med i riktiga livet. Jag vill inte skriva det på bloggen så alla får veta. Det är min personliga åsikt. Inte så farligt nu när hon är så liten men redan senare när hon blir större vill jag inte att alla ska veta och säga "jo ja läste på mias blogg att Amelina..." Det är ju trots allt hennes liv. Men var och en gör som de själva vill, och visst kan jag skriva ibland något och tycker det är roligt att läsa vad andra skriver. Men inget jag själv vill göra. Men bilder lägger jag in så ofta jag orkar och vill. Som nu,

Amelina och kusin Vilda. Vem kommer först till strumpan? Troligen ingen, och knappast Amelina som gäspar.
Imorse vaknade vi 04.22 och 05.35 kom vi på att vi somnar nog inte om. Så det blev film istället, den tiden på dygnet. Inget vi tar till någon vana och som tur så somnade Amelina iaf. så hon inte tänker börja vakna så tidigt.

Vad är värre än att ha flera finnar I näsan? Aj. Jag kommer inte på något mer irriterande, och sjukt tar det.

Inga kommentarer: