AMELINA 5 MÅNADER

Idag va vi till rådgivningen på 5 månaders kontroll, det tog 1 timme. Men den rådgivning vi var till är lite råddig den med. Och GUD vad hon hade vuxit, hon var nu 66,5 cm när hon var så ihoptryckt att hon grät och vägde 7,01 kg. Så nu kan de inte klaga minsann. Så kollade de också om hon kunde svänga sig, det gick finfint. Sedan kollade de om hon kunde stöda på sina ben, det kunde hon också:


Hon fick ju som sagt 2 vaccinationssprutor, en i var ben, hon grät några sekunder men sen gick det om. Men jag gissar att det blir värre till kvällen. Det hände en liten olycka där också, efter att vi hade vägt henne och skulle lägga på löjan tillbaka så märkte vi att SHIT, lagret med blöjor i skötväskan var slut. Man får väl skylla sig själv när man bara tagit förgivet att det skulle finnas. Så tanten fick springa runt hela stället för att hitta en åt oss. Och det var under den tiden det hann hända några olyckor...


Och annars, dendär räknaren som räknar hur många som har besökt ens profil som jag var så jävla stolt över att ha fått inprogrammerat på datorn har jag slutat använda, den är för svår. Så nu vet jag inte vem som kollar mig längre, men jag bryr mej inte heller.

Inga kommentarer: