SOMEDAY

Idag har jag varit till skolan och funderat vad jag skall göra med studierna och när. Usch vad hemskt. Jag har funderat med mig själv och kommit fram till att nej, jag vill inte. Jag går terminen jag slutade på klar, sedan lägger jag studierna på hyllan och jobbar, om jag hittar ngt jobb, helst inte hundra procent och helst dagtid. För, varför studera något som man visste innan man började att man inte vill jobba som? idiotiskt.Jag hinner ju studera när Amelina är äldre, nu just vill jag inte. Plus att jag vill ha en säker inkomst.

Sen har jag installerat en sida där man ser vem som besöker ens profil, typ allt, beror på om de har en egen sida? tror jag. Hur länge de varit, när och hur ofta. Ganska intressant må jag säga. Sen är jag ju inte världens bäst på allt som har med datorer och teknik att göra men jag fick det så det funkade, men fattar inte alla siffror och tal ennu. Men jag vet det jag behöver veta.

Idag skall vi ut och äta. Jag är sjukt hungrig av allt tänkande.

Inga kommentarer: