HJÄRTAT

Imorse fick jag ha sovmorgon, en oplanerad sådan. Plötsligt kom D in och ropade FRUKOSTEN E KLAR! Dethär har varit en bra morgon, i like. Sedan slog det ju mig, jag har sjukt lite mamma-ledigt kvar! Fr.o.m 28.5 får jag börja jobba igen, och jag menar nog försöka börja lite sakta, för om vi ska börja bygga hus måste jag ju nog få lite pengar iaf. fast jag studerar. Min mamma ska ta alterneringsledigt (?) hur det nu skrivs. Så hon skall vara hem med sina barnbarn, inte skulle jag ju redan vilja lägga henne till dagis, Amelina då, inte mamma jag talar om. Och D har ju semester på sommaren så jag hoppas att det går bra.

hjärtat
 OCH, jag har ju helt glömt att visa något häftigt, jag är ingen antikrundan-människa som gillar gamla saker men dethär var ganska intressant. Vi såg på film:
En sånhär

plus denhär

e lika med en film på sovrumsdörren. JAG ÄR HÄPEN!

2 kommentarer:

Monica sa...

Skräckfilm i sovrummet ......

Mia sa...

den va hemsk!