TITTA

NU om nångång så är det städat, varje millimeter är ren, typ, och julklapparna är under granen.  Mina julklappar iallafall, men jag tänker inte kika på dem. Om det nu skulle gå så att det är 2 klappar jag inte vet vad är skulle det ju ändå vara lite roligt. Annars är alla klappar inhandlade, men jag är nervös över att Deas objektiv inte skall hinna till jul...annars får det gärna bli fredag. Och ni som såg denhär kan ju jämföra och se hur den NU ser ut:


Har den inte ändrat. Ni behöver ju inte zooma in mina naglar, lackade som senaste modet. NOT. Nej, det var då Pamela och David var hit började jag knapra på dem för det var SÅ kul, och det lämnade lixom kvar. Skall nog ta bort det. No Hätä. Amelina sover duktigt idag, utomhus. Och hon har blivit duktig på att äta nu också, hon spottar inte ut allt som hon gjorde till en början.


Ikväll skall jag och klä granen till mammas och ut på promenad med Timmen och hans nya reflexväst. Och jag skall jag försöka skriva ner mina rädslor.


Inga kommentarer: