Godmorgon

När jag steg upp hade Dea dukat fram morgonmål eftersom han stigit upp lite tidigare än mig och gett sig av mot gymmet. snällt och jag tackar! Nu sover Amelina och jag har lite tid heeelt för mig själv. Jag borde alltså plocka i tvättmaskinen eller diska. Men jag tror jag väntar tills Dea kommer hem så kan vi kanske dela på bördan en aning.

Minns inte om jag skrev igår, men mitt bankkort är återfunnet. Det var i min bil på instrumentbrädan under en börs. Jag hade för mig att jag sökt där men tydligen för dåligt, så som vanligt hittade Dea det åt mig. typiskt.

Från en sak till en annan, jag fick just ett meddelande. tänkt JESS undrar vem som vill mig nånting. Sprang med ett mega-flin efter telefonen och ser nu får du 20%rabatt på hela köpet i din KappAhl-butik... Förbannat. Tänk att jag blev lurad att gå med i nåt sånt då jag en gång köpt nå åt Amelina därifrån. Nu slipper jag väl aldrig dehär trakasserierna, och det är inte sådär jätteofta jag shoppar från kappahl, möjligen saker åt Amelina, ibland

Imorgon är det Idol final, Pamela kommer hit och se den med oss. Och jag tror faktiskt att jag är glad över att jag missade Idol förra heljen, jag skulle väl ha gått i tusen bitar om jag sett när Olle föll ut. Själv minglade jag på stadshotellet och tog några poäng.

Nu märker jag hur glad jag är idag, vet inte om det är pga. morgonmålet eller om mega-flinet lämnat på... we'll see.

Inga kommentarer: