JAG TÄNKTE TILL

Det skulle ta mig en evighet att skriva upp alla mina rädslor, så jag sparar det till en dag när jag har tid. Idag var Mia hit på kaffe, nästan 3 timmar. Vi hade så mycket att prata om så tiden bara flöt iväg. Hursomhelst, förutom att vi har samma smeknamn har vi också mycket samma åsikter om saker och ting, SKOJ.

Härom kvällen började jag fundera på hur man, iaf. jag, kan lämna och reta upp mig på ibland småsaker, ibland saker jag kan ha missförstått och ibland saker jag inte förstår. Om jag t.ex. sagt till någon "va du ser typ trött ut", då kan jag lämna och fundera på om personen tog det negativt,och måste då rätta mig. Eller om jag lämnar att fundera på ngt, t.ex. varför något blev som det blev eller varför ngn sa som de sa så funderar jag på det, ibland omedvetet en tid, tills jag kommer på det igen och då måste jag få reda på hur det egentligen var. Annars blir jag galen och det blir slutligen det enda jag tänker på. Man kan inte gå omkring och fundera på något, ta tjuren i hornen (som det heter) och ta reda på brukar jag tänka. Och just nu är mitt huvud jättetomt med funderingar.

NU SKA VI SE FILM PUSS OCH KRAM HOPPAS ATT DET INTE ÄR EN SKRÄCKFILM.

Inga kommentarer: