JULSKOJ

Nej jag har haft fullt upp med att äta, öppna paket och umgås med nära och kära för att alls hinna tänka på att skriva en blogg, måste erkänna att jag saknat det lite. Nu borde jag väl berätta vad jultomten kom med, kan ta en snabb genomgång. En ny dammsugare + tillhörande dammsugspåsar (mååånga) av mamma och pappa, en börs+sminkväska av Sofi, min favorit parfym, en apparat att raka benen med, hantlar och pengar av älsklingen, så nu på mellandagarna skall jag SHOPPA igen, och mycket. Så fick vi ett stort dubbeltäcke av D´s mamma och pappa (så vi inte behöver trängas under ett litet). Sen fick vi godis och prydnadssaker.

Men Amelina fick såklart flest paket, som typ: matstol, pulka, kläder, halsbandet, leksaker, barnkammarboken haklapp... Klart hon får flest paket, hon är ju ändå minst. Flest paket i vår familj, där hemma låg hon och vilda på samma paket.nivå. Jag har faktiskt försökt ha med kameran mycket i julhelgen, så jag kommer upp med bilder sedan.

Tyvärr hade jag inte med kameran på släktmiddagen som vi var på igår i Kronoby. När vi kom hem därifrån for vi en vända till Madeleines och Mathias, där det var fest och mer folk än vanligt. Så kul att se alla mina favoritbrudar på en gång. Har blivit lite av det nu när några studerar och pga. det tvingats flytta eller jobbar typ hela tiden. Men det är ju desto roligare när man ses då! KUL. Hursomhelst, roligt hade vi fast jag och D var hemma lite efter 10!

Inga kommentarer: