VAD JAG HADE PÅ MIG IDAG ... + MINA DRÖMMAR

... igen

Denna outfit då vi var till stan och shoppade julklappar. Står sådär för mina läppar håller på att spricka sönder och jag så sjuk ut, alltså förkyld. Rudolf typ.

Dethär är varmt och skönt när man äter julgröt med limpa med resten av byn :)
och mina favvo sockisar :)

Jag tänker skriva 2 teman idag eftersom jag fuskat i helgen. här kommer MY DREAMS.
Sist jag drömde en dröm jag minns, var för några nätter sen, jag skrev ju att jag haft en mardröm. Jag drömde att Amelina stod i sin säng och såg ut som en mus, men ändå som sig själv. Ni vet, stora öron, lång smal, liten näsa, morrhår liten mun som gick snabbt och ögon som en mus. tänk er:


 +
Smal som en pinne var hon oxo, och lång. När hon stod där i sängen började hon också springa runt där, som en mus, och plötsligt hoppade hon över till vår säng och började krypa runt där. Och det jag gjorde var att försöka filma henne med telefonen för att kunna skicka filmen till mamma och sofi för att visa att hon springer. Herregud, flickan är inte ens 4 månader. Men sånt tänker man inte på då man drömmer.

Annars drömmer jag om kärlek, fred och vår drömkåk nära vattnet.

Inga kommentarer: