DUKTIGT GUMMAN

Idag har vi känt på hur det skulle kännas att bli utlåsta. Igårkväll tog jag nämligen in nyckeln till dörr 1 eftersom jag fick en noja om att någon skulle ta sig in på natten. När jag tog in nyckeln sa jag att säkert blir vi utlåst nån dag. Idag när jag låste dörr 2 tappade jag den nyckeln i snön. s-u-r-t. Så en natt gick det efter jag sagt att vi kommer att bli utlåst före vi blev. Vi for till stan (som andra pensionären väntade vi vid Citymarket redan 08.50). Ingen nyckel hade vi hittat fast vi sökte före vi for, så när vi kom hem krattade vi bort allt snö och fann den till slut. Men en stund var vi ju utlåsta iallafall.

När jag gick till postlådan idag såg jag ett brunt paket som var till Dea, jag vågar inte öppna det. Jag har ju mina aningar om att det kan vara en julklapp till mig. Spännande. Kanske jag får knapra lite i hörnen eller ta bort lite tejp? Jag har skakat och vänt och känt. Men det är lixom lite svårt då de e in i en pafflåda. Fick också ett brev från Sverige med 6 söta typer på, kort gör mig alltid glad.

Tänkte uppdatera lite om Amelina också. Igår svängde hon sig från rygg till mage, vet inte om hon menar börja med det nu men hon har försökt en tid men inte riktigt sluppit. Men igår hände det. Hon skrattade också igår, som riktigt hihihiiiiii, det var roligt. Duktiga älsklingen.

Tänkte säga att jag tycker Jay har lite attitydproblem, men jag gör det inte. Men han är bra att sjunga iaf.

Inga kommentarer: