HOT IN HERE

Alltså vi har fruktansvärt hett här till att börja med. Det går inte att ligga under täcket på nätterna för man rinner typ bort, stickade sockor är för varma. Om man har en topp är det lagom. Vill inte kolla hur varmt det är heller.

Shoppingen igår började dåligt, jag va sur och hade dålig feelis. Tack vare att D inte kunde parkera vid Cydenia utan parkerade utanför makuuni. En sån liten sak gör så att jag kokar över, det var för svårt att köra en bit längre. Så nästa gång kör JAG. Men det varade några minuter och sedan skrattade vi igen och tyckte att jag var löjlig. fast de va han som va. Nog hittade jag lite grejjer också, vet faktiskt inte vad jag köpte men lite på hundra euro försvann. OCH, jag köpte inget av det jag sa jag inte skulle. Köpte en tunika från Gina, som D kallar "tattar-affär" eftersom han tycker det liknar tattar kläder. Sen köpte jag SNÖ of sweden örhängen och några födelsedagspresenter, och sist men inte minst, ett pannband som var svart. Kan visa det sedan men det var den perfekta lösningen, nu vet jag ju var jag skall gömma min pannlugg. OCH man ser jätte sportig ut i det, men det är nog inte så varmt så jag kan ha det utomhus, tror jag?

Nå, ikväll skall vi hursomhelst på D's kusins barns kalas, (hoppas det inte blev för långt) som fyller 1 år. Kanske jag får användning för ngt jag köpte igår. Men knappast pannbandet, SYND.

P&K

Inga kommentarer: