JULKLAPPEN

Jag hatar denhär förbannade listan jag en gång påbörjade. Men jag ger mej inte, jag bara skriver jättetråkigt om den. Nu borde jag skriva om denhär månaden, men för er som inte vet vad det är för månad och vad som händer kan klicka här. För mig betyder December Jultomte och julgran :)

Nu vet jag vad jag måste investera i, nya vinterskor. Idag då vi var till stan gick jag med mina lacoste skor. Inte direkt vinterskor didär plus att Tim har tuggat lite på dem. Så nya skor står högt på listan, jag har ju nog i och för sig ett par, men de är inte de finaste.

Och idag tvingades jag berätta åt D vad han får i julklapp. Jag hade ju beställt ett objektiv till kameran hans från internet. Sen kom jag på att jag inte fått något mejl om att min beställning är mottagen. Plus att jag inte mindes varifrån jag beställt eller om den var på väg eller ens vad det kostade. Total blackout alltså. Så jag berättade åt D och han tog reda på allt och beställde ett nytt åt sig själv. Men vi hoppas att jag klarar allt själv och kan hålla mig nästa år.

Inga kommentarer: