PÅ TOPP

Om det är något som gör mej extra glad och extra snäll är det Julen, både julaftonen i sig och allt som hör julen till. På julafton har man typ samma rutiner varje år, julmat, julkyrka och spinger hem till kalle anka och väntar på paketen och JULTOMTEN. Alltså julkänslan är så skön. Man behöver inte stressa eller fundera vad man skall göra. Allting flyter på som vanligt, iallafall i detta hus, och det gillar jag. Sen blir jag ju så otroligt varm i hjärtat av alla julkort man får, har tyvärr inte skickat några själv iår, men kanske nästa. Och på julafton när man får ett God Jul från alla möjliga håll och kanter. Det blir jag glad av och lika varm i hjärtat, fast det är en så liten sak. Så nu tänker jag i förtid önska alla läsare en GOD JUL.:) (jag var nästan tvungen att lägga in en smile)





Inte världens bästa video men ni fattar budskapet

Inga kommentarer: