KOPIERA DETTA?

Nu sitter jag vid Sofis, Amelina sover sin dagstur så jag är lite ledig. Hade nämligen 2 mardrömmar inatt och vaknade helt svettig. Och båda utspelade sig i vårt hus. Så jag var inte på DET humöret att jag ville vara där nå extra ensam, eller me Amelina :) Igår shoppade Amelina 2 par byxor, ett par gröna och ett par med massa hundra på, en tunika, en tröja och en halsduk. Mommo var med som sponsor men mamman betalade lite själv också, faktiskt! På tal om pengar så har jag haft bort mitt bankkort i en vecka nu, och är det spärrat? Nej.

Slutligen skall jag snabbt nämna en sak som har stört mig väldigt länge, på facebook. Alla dessa texter man borde kopiera. Kopiera detta om du har varma skor, kopiera detta om din julgran är snyggast, kopiera detta om du tycker om någon osv. Det blir ju inte så intressant om alla ens kompisar har samma status uppdatering? Och ibland är de så löjliga typ kopiera detta om du har sötaste tandborsten.. fifaaaaan. Visst kan jag tycka att något stämmer in på vad jag tycker, t.ex. att jag har snyggaste julgran. Men varför??. Inget illa menat.

Inga kommentarer: