SKICKLIGT

Ja ni undrar säkert vad jag har gjort idag då jag varit så tyst. Men jag har bevisat för mig själv att jag klarar typ allt, iallafall nästan och när det är frågan om att bygga saker. För sådant tycker jag nästan är kul. Denna barnstol lagade jag ihop idag, jag både läste beskrivningen och gjorde efter den. Endast några gånger gjorde jag fel och fick skruva upp, men jag klarade det! Amelina tittade på från golvet. ÄR JAG DUKTIG ELLER VAD?

Måste bara lägga in denhär bilden från igårkväll. Dea skulle försöka få Amelina att somna om då hon vaknat och gick iväg till rummet. Det dröjde en evighet förrän han kom tillbaka så jag gick dit. Och detta stötte jag på. SÖTT. Men han hade ju ändå lyckast då båda sov!

Nu hade jag lagt in de bilder jag ville.. Imorgon är det nyår, jag har 1 nyårslöfte vad jag kommer ihåg tillsammans med Pammen . Men jag tänker inte avslöja det ennu. Imorgon kommer åtminstone Karolina & Johan hit och firar nyår. Jag som berättade att det är så kul med alla God Jul önskingar. Men jag måste nästan säga att Gott nytt år är snäppet bättre. Då är det ju frågan om att man önskar ngn annan ETT GOTT HELT ÅR. Det gillar jag.

Vi hade menat fara och hälsa på M & T till Jepo idag men det blev inte av, synd. Men jag tänker gå på Jasses kalas då istället. Så ngt program hittade jag på! P & K

Inga kommentarer: