VAD JAG ÅNGRAR

Jag ångrar ingenting jag nångång gjort eftersom jag tror att det finns mening med allt. Visst har jag gjort saker som har varit dumma och onödiga, men tydligen kändes det rätt då och det är ingenting att göra åt. Det är ju sällan som man gör ngt och tänker dethär ångrar jag. Däremot kan jag ångra saker som jag har velat göra men aldrig gjort. Har inget exempel nujust men ni förstår principen. Ångra aldrig något du gjort, bara det du inte gjorde.

Nu skall jag söka efter recept på lite smått och gott som vi kan laga imorgon till Idol finalen. Måste tillägga att det är första gången ever som jag har följt med i Idol, och att jag inte är det minsta avundsjuk på Elin som skall dit. jo, skojja bara jag e nog.

2 kommentarer:

Elin sa...

tihi, aah men ja e lite nervös nog för att åka dit :) ja ska berätta allt till dej sen hur de var!

Mia sa...

Ja de ska du. Åså ska du ta reda på om di e ett par eller inte. visst?