INTE

så att jag dött eller nåt, jag har bara inte hunnit och orkat blogga, så då gör jag det inte heller. Idag har jag levt lika som amelina, med tanke på sovtider. Varje gång hon sovit har jag också sovit. Vi var ju på Ekeris julfest igår och somnade halv 3 kanske. Sex var det väckning, inget halleluja-moment. Nu har amelina somnat och dea ligger och ser på simpsons och jag försöker få honom att åka och köpa något gott åt oss, men förgäves.


Gårkvällen var riktigt lyckad med trevligt sällskap och god mat. Plockade tallriken överfull med mat från ett STORT bord. Magen blev mätt. Sedan märkte vi att det fanns varmrätt och efterrätt också. Men äter man sig mätt på förrätt så gör man. Lite varmrätt och efterrätt rymdes Kvällen fortsatte i rask takt, fast jag för ett ögonblick önskade mig hem till sängen eller att jag var i Halpa Halli. Det enbart eftersom det alltid är just där och jag var så trött så jag gäspade otaligt många gånger. Men kul var det och hann träffa Julia och Made också.

Eftersom jag inte hann blogga om gårdagens tema igår tar jag en förkortad version av det idag. Denna vecka har jag inte varit på kaffe (!). Dea har haft morgonskifte och jag har varit förkyld. Igår shoppade vi en vinterjacka åt D och blev några hundra euro fattigare pga. den. Men nu måste ingen frysa i vinter iaf. Jag har inte haft någon godisdag denna vecka heller men använt jeans 3 dagar, så mitt mål är nått. Men kan helt ärligt  säga att det har varit en helt vanlig vecka utan några som helst överraskningar. Eller jovisst, en. VI fick 15 stycken plussa kuponger.!! me like

Nu ska jag göra Dea sällskap.

Inga kommentarer: