SMASKIGT

Idolfinalen var ganska lam (läs med många a:n) tycker jag. När de skulle säga vem som vann och spelade vinnarlåten fick man inte en såndär JESSSSSSS feelis o hoppade upp ur soffan. Jag tycker de sku ha vari bättre om di sku ha ropa vem som vann. Mera känsla med det. Pammen var här och kollade idol med oss och vi hade lagat dunder måltid. Först hemgjord pizza före idol, sen hade vi Risyoghurt med fruktspett, faktiskt riktigt gott enligt mig. Frukterna var ananas, kiwi, mandarin, päron, mango och äppel. Det var först i ugnen på grillfunktionen en stund. Som tilltugg hade vi också chips och godis. När Idol var slut rullade Pamela hem och kvällen var slut. Rullade efter all mat alltså. Var först lite skeptisk mot dendär risyoghurten vi lagat men den var lyckad måste jag erkänna :)


som ni ser är det inte Sallad i skålen

Idag var jag och Amelina på Jul på Södermalm med mamma, Sofi och Vilda. De kom en man eller gubbe, vad ni vill, vi kallar X och pratade med mig för han tror han känner mig, tydligen. Frågade om jag håller i en docka och hur gammal hon är. Sen tog han Amelina i handen och sa "ska du koma me me ska du koma me me" säkert 8 gånger. Usch vad äckligt, kan säga att X inte är den fräschaste och friskaste jag sett. Jag som är rädd för nästan allt fick onda aningar och undvek ögonkontakt, som tur kom min mamma så jag slapp iväg.

Inga kommentarer: