... BACK SOON


Sminkade mig på 4 röda minuter och hoppade i nya kläder. Ett mysterium återstår och det är denhär STORA KRÅKBOET jag har i håret. Alltså, spraya aldrig håret och sov med det om du är jag. never. Nu skall jag bara be till Gud och fråga om han typ kan göra så att det inte är så mycket folk i Kokkola, jag vill helst ha butikerna för mig själv. TYP. vet inte varifrån jag plötsligt börjat använda det ordet och varför det ofta kommer in i meningar.

Nästa onsdag, alltså nästa år, har jag tid till kosmetologen. KUL. En evighet sen jag gjort något sådant. Har beställt ögonbryns färgning plus plockning. Vet inte om jag borde låta mina ögonbryn vara oplockade tills dess, men jag vill ju inte se ut såhär på nyårsafton. Plus att jag måste plocka ögonbrynen 2 gånger i veckan annars, och om någon annan nångång plockat dem åt mig måste jag hålla före näsan. Det är en grej jag har. Får INTE göra det på onsdag, inte.

Inga kommentarer: