DAGEN D

Denna dag när jag lovade mig själv att inte göra nånting extra, inte stressa och inte yra omkring har varit en väldigt skön dag. Jag har legat på golvet med Amelina, läst sagor och lyssnat på musik. Så plockade jag ju lite kläder och sånt som är ett måste. Disken lämnade jag till imorgon. Sen när Dea kom hem tog vi hela familjen en tupplur i sängen, ni vet, en såndär när man är jättetrött och ligger ner och sover nästan före man hunnit ligga riktigt ordentligt, sedan när man vaknar är man fortfarande lika trött, och somnar om. En kaffe och peppakaka gjorde mig pigg och jag for och hälsade på min mammas moster med Amelina, mamma, Sofi och Vilda. Nu sover Amelina, och jag tror jag skall börja söka mig själv till sängen, jag har ju nästan en regel som gör att jag blir trött typ 10. Men är man morgonmänniska så är man.

A first- Min första katt fick jag av mamma och pappa när jag fyllde 6, hon var svart och grå, en bondkatt. Jag döpte henne till Tez med två s fel väg. (Om ni undrar varför jag inte skriver bokstaven igen så är det för att min piercing fastnat under den knappen riktit just så den går int o tryck ner.) Nåja,  jag hade henne tills jag var 15, då dog hon, ja vet int av vad men jag tror de va nå sorts cancer. Jag satt upp med henne och pajade henne den natten hon dog, stackars gulla-kissemissen min v

Nu skall jag försöka lösa problemet med bokstaven, ses imorgon.

Inga kommentarer: