VITT VITT

Jaa, ibland om man pratar för mycket händer det som man pratar om åt en själv. Har pratat med min syster om "känslig hy" och haft mina kommentarer till det (som jag kanske inte menade med hela hjärtat) och skrattat, tänker inte gå in på några kommentarer. Jag skrev ju om mina torra läppar här en dag, nå nu har jag ju en blåsa på läppen också, som tur syns den inte och är väl en vanlig förkylningsblåsa men ändå. Och pricken över i:et märkte jag att min hy är torr, nästan så den faller bort. Nåja, jag får väl tejpa ihop skinnet och smörja in läpparna så sista daan. kanske problemet är över till Jul. Så kan det gå om man tydligen är känslig mot kallt väder :D

Vi har varit ut och promenerat idag, och jag tog med kameran och tänkte att kanske jag hittar något att fota, men allt var så vitt så jag såg nästan ingenting. Förutom Timmen då, han syns ju förutom när han är under snön. Har jag sagt att han är galen i snö? Vi gick till mammas och pappas där han lämnade en överraskning, men jag grävde över den så kanske den kommer fram då snön försvinner. who knows!


Här är vårt hus som inte är vårt hus utan huset vi bor i. (de va en liten klurig en)


Nu skall jag se om jag hittar något att paketera in till julen. Dea vet ändå vad han får så jag tänker inte ens paketera in hans paket, då det kommer alltså..

4 kommentarer:

Monica sa...

Hoppas bara att inte överraskningen är framför trappan. Vill inte ha in den nämligen....

Mia sa...

Överraskningen kan inte gå, så den promenerar nog inte in. Plus att den är övertäckt med snö!

apmela sa...

så lämna han väl en labb åt pappa henrik å :P FRÅN PAMELA

Mia sa...

UUPS. :D ajm såu sori fader henrik! - Mia