BARA FÖR ATT

jag själv tyckte det var super-kul. En grej som hände när jag var på promenad med min hund.

Jag: Timmen ska du int skit nå?
...
Jag: Nånä de stämmer, du sku ju nog ha gjort de redan vid dethär laget i såfall.
...
Jag: Timmen kan du slut att lek att ditt koppel e en mitella

När jag snabbt kollar in till en väg ser jag en förstelnad man med en snöskotta i handen. Han trodde säkert jag var både blind och dum som inte sett honom. Det är jag inte, plus att jag pratar alltid högsvenska med min hund och tänker ut egna svar. inte

Dagens tema var något som får mig att gråta. Jag vet inget exakt, men jag vet att jag så gott som aldrig gråter av smärta och att jag gråter åt nästan vad som helst när jag är gravid. Och jag gråter till filmer som t.ex. ps. I Love you och när jag är trött.

Inga kommentarer: