VAD JAG ÅT IDAG

Okej, varje dag kan inte vara bra och rolig. Man kan inte heller vara nöjd med varje dag. Och idag är långt ifrån en bra dag. Jag känner mej sur och inåtvänd. Men man måste väl ha sådana dagar emellanåt, det kan ju inte alltid gå uppåt. Men denhär bloggen är ingen klagomur så jag tänker inte gå in på det desto mer, ibland känner man sig bara trött och ledsen då folk tror att man är en liten skitunge som har tagit sig vatten över huvudet. typ. En sådan dag är det idag.

Och denna sura dag åt jag gröt och yoghurt till morgonmål, hemgjorda köttbullar med mos till lunch, en tårtbit, en mandarin plus en panini till kvällsmat. Drack även 2 kaffekoppar och en tekopp, plus några Geisha då som ropade på mig i skåpet. Nu skall jag ta en till tekopp och förbannas och hoppas på att allt och alla vaknar på rätt sida mot mig imorgon.

MEN. Dagen såg ju en liten ljusglimt då jag var med Madeleine på utflykt, vi körde till Deas jobb efter mitt bankkort och sedan panini vid mysinge. Vilken tur att man har vänner som kan lysa upp ens dagar.

Dethär är jag och min katt... ifall ni inte ser.



Inga kommentarer: