LOVEKILLER

Jag har faktiskt fått undanlagt en del kläder, sen vet jag ju inte om det är såna kläder som någon vill ha, men jag har bestämt mig för att det inte är kläder som jag vill ha så endera måste ngn köpa dem eller så slänger jag. Bara D kommer från jobbet skall vi rensa hans garderob också (äntligen, har jag velat länge. 1. Massa kläder han inte använder. 2. Den är överfull och i o-ordning)  Vi skall även lägga lite andra saker till loppis som vi inte behöver, som vi har rensat under alla dessa flyttar. 3 stycken flyttar hittills :) är man orolig så är man.

Alltså, jag förstår inte varför jag måste höra på denhär låten om och om igen. Den är inte bra som när man diggar en låt, den ger mig en konstig feelis. en hemskt otrevlig feelis faktiskt om jag tänker efter. Tänker inte bli så riktig djup med mina funderingar men ...

Inga kommentarer: