NYTT

Wuhuuu, idag var jag, Amelina, Sofi & Vilda till Kokkola och shoppade. Jag fick ganska mycket och är inte utan pengar, det kallar jag duktigt. Köpte en tröja, en topp, ett par byxor, en skjorta, en stickad tröja och örhängen. Så nu har jag en stund till, tills jag tycker att jag behöver nya. :D troligen inte så länge tills dess. Både Amelina och Vilda var mycket duktiga när vi shoppade. De sov så mammorna fick handla ifred. Då jag kom hem och visade kläderna sa de "ja, he e ju typ lika som du har men du bara kallar e till nå annat så man int ska tro att he e sama.." Men faktiskt har ja int nå som e lika. int exakt lika iaf. Kanske ja lägger in nå bilder om ja orkar fota dem.

Idag slog det mej plötsligt att halåå, jag är inte gravid längre. Och när jag tänker efter så har jag inga kraftiga humör svängningar längre, om möjligt är jag snällare än innan, åt allt och alla :) Jag blir inte arg så fort någon säger en mening som kan tolkas fel och jag är oftast glad, oftast men inte alltid. Nu t.ex. är jag inte på mitt bästa humör eftersom A inte har en 10poängs kväll.

Inga kommentarer: