JAG TROR

Jag orkade inte skriva om vad jag tror på igår. Blev förkyld och somnade men Amelina redan 20.30! Nåja, jag tar mig friheten att skriva om två idag. Så nu, vad jag tror på? Då vet jag ju inte om det menas vad jag tror på som bibeln eller andra saker.. Men jag skriver lite vad jag tror då, alla kategorier.

Jag tror på änglar och andar.

Jag tror inte att kvinnan blev skapad från ett revben på Adam. (eller hur det var).

Jag kan också tro att det för 2000 år sedan fanns en man som kunde göra lite onaturliga saker som att bota sjuka och förlamade och som det står om i Bibeln. Men om han var Guds son eller ej vet jag inte vad jag tror.

Jag tror att det finns en röd, tjock gubbe med vit skägg i Lappland (utan kostym, ÄKTA), men inte att det är han som kommer till oss på julafton, bara hela jultomte iden kommer från honom.

Jag tror att kärlek övervinner allt, om inte allt så iallafall en stor del.

Jag tror att vi har hittat vårt drömpalats nu :)

Det var lite vad jag tror, men man skulle ju aldrig komma på allt man tror på en gång. Sen hoppas jag att jag blir frisk till fredag då jag och D skall på julfest från hans jobb. Först mat vid Maria Malm och sedan bli det väl en vända till Melody. Hoppas att jag iallafall ser några kända och okända ansikten i svängarna FAST det är fredagsmys och Idol på gång.

Inga kommentarer: