Dan före dop(paredan)

Idag har jag kaffat med mina favoriter och det var väldigt mysigt. Vi spelade även Alias och det är ju alltid kul när någon försöker förklara något och man inte kommer på det för fem penni. Utöver det har jag ställt till dop idag, jag blev faktiskt jättenöjd över hur det började se ut, vitt och rosa.

Och Jay var otrolig igår i Idol, jag rös mig igenom hela låten. Olle var nog också bra, men hur snygg jag än tycker att han är så hejar jag på Jay, han kommer att vinna. Weise har jag inte haft någon åsikt om, men tyckte lite synd om honom när han föll ut.

Idag är det exakt 3 månader sedan Amelina såg dagens ljus. Det känns som igår, tiden går så jäkligt snabbt! Och när man ser hur liten hon var då hon föddes är hon ju enorm nu. typ. Hon har växt 10 cm och gått upp 2 kg på dessa 3 månader. Så tänk er det om man själv skulle växa i den takten. fii-faan!

P&K