TIMMEN

NU har jag beställt tid åt Timmen min till doktorn. Hans knöl på vänstra sidan har inte blivit bättre, men han tycks inte lida av den heller. Men jag undrar vad det är? Förhoppningsvis har han bara blivit biten av något och att det inte är något allvarligt. Men den är inte bara ful utan väldigt obehaglig också så för allas bästa måste den bort. Undrar vad ett sådant kalas kostar?

 Ja, de e ju knölen ni ska titta på... Timmen själv ser lite konstig ut. men han är ändå min favorit :)

Alla har varit bebisar, fast jag inte kan minnas hur han kan ha varit liten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

När min hund hadd en hemsk knöl på "axeln" va de bara blod som hadd torka å blivi en klump.. De ser int så trevligt ut, men de va inte heller farligt.Veterinären sa att hon troligtvis hadd slått i axeln när hon sprungit.
Hoppas hans knöl int e nå farlit!:)

Mia sa...

Okej! Ja vi hoppas de! o int ser de ut som han lider av den heller så knappast e de nå allvarligt. men för säkerhets skull!

Anonym sa...

Hm, man blir ju allti själv så oroli då int allt står rätt till!