JO JAG LEVER

Och mår bra. Jag har bara inte hunnit uppdatera sedan helgens bravader eftersom 1. Vi sov en aning längre igår, till ca 12 rättare sagt. 2. Så fort A sov så slappade jag och D oxo. 3.Vi var i bastu och somnade tidigt. 4. Idag har jag varit med Timmen till djurläkaren 5. och städat.
Så man kan lugnt säga att jag varken hunnit eller orkat. Men kanske jag skriver ett desto längre inlägg nu.

Helgen var alldeles perfekt! Vi startade mot Vasa på eftermiddagen och feelisen var på topp. Jag köpte en wunderbaum till bilen  så den skulle dofta gott. Vilket jag ångrade på hemvägen då den doftade så starkt så jag ville bara hänga med huvudet ut genom fönstret. Men som jag såklart inte gjorde, hela vägen... När vi kom fram till Pammens fortsatte förfesten med dans och jag-har-aldrig. Klockan 23 tiden bar det av mot Fontana där vi köade nästan 2 timmar för att först slippa in och sedan köa till Narikka. Men jag hade rätt i en sak, när man väl kom in var köandet som bortblåst. Man hade i och för sig lite kallt men lite shotar och dansande värmde upp oss igen ;) Jag fotade nog under kvällen, men jag har bestämt att det kommer i ett enskilt inlägg. Jag har världens bästa vänner. De hade samlat ihop köpkort åt mej, så nu får jag shoppa nya kläder! Jag blev så glad så jag blev stum. Tusen tack för en otroligt bra födelsedagsfest! (PS. Pammen har lagt upp lite bilder redan.)

Timmen då. Han var ju till doktorn idag och knölen på sidan har ett namn. Men såklart minns jag inte vad den heter. Doktorn berättade att det är en vanlig "valp tumör", men den är ofarlig och 50% chans att den far bort av sig själv och 50% chans att den måste opereras bort. Men som den var nu får den vara där den är. Men om någonting förändras med den skall vi återkomma. Skönt att det inte var ngt allvarligt. Plus att besöket var gratis.

Inga kommentarer: