JULKLAPPAR

Var meningen att jag och A skulle fara till Nkb idag och hälsa på N&H, men det blev inte av pga. dethär hemska vädret. Jag är ju så jätterädd att köra på vintern och när det snöar. Ända sedan jag vurpade med min första bil så den blev till skrot kör jag som en snigel eller som en blind farbror. Hann inte ha den bilen så länge, ett halv år kanske? Men som tur fick jag en ny och var inte utan så värst länge. Jag kör ju med en Fiat årsmodell 2005 och den är en av de bästa jag kört. Nåja, nu skall jag inte prata om bilar för det hör till en av de sakerna jag vet minst om. Det blev iaf. att stanna hemma idag men imorgon tar vi nya tag och hoppas på bättre väder.

A sover sin eftermiddags lur nu så jag passar på att söka efter julklappar åt henne, OCH JAG HITTAR OCKSÅ. Vem skulle tro att jag hittar, skämt, såklart jag hittar. Söker just nu på babyshop, men vet inte heller hur mycket jag tänker satsa. Man vill ju inte betala hur mycket pengar som helst när hon växer så snabbt och inte kan använda dem så länge ändå, men dethär har jag hittat och gillar. :) Men allt som Lundmyr har så är så sött att jag skulle vilja ha. Nu skall jag söka lite som jag kan köpa åt mig själv till jul. Senare ikväll skall jag börja pyssla med julkalender. wihiiiiiiii

P&K

4 kommentarer:

Monica sa...

Tänk att ja föreställer mig att A ser ut som hon på bilden när hon blibvit lite större och ev. fått lite längre hår också. Ansiktet liknar presis, munnen, näsan, hakan och kinderna. Sött :)

Mia sa...

WOW. Skulle ju vara häftigt. men det får framtiden visa ;)

Anonym sa...

Alla gör ju som dom vill men är det inte lite onödigt att satsa så mycket pengar på ett klädesplagg som endast kan användas ca.1 månad innan den är urvuxen...Jag skulle iallafall inte kunna tänka mig att göra det med tanke på hur mycket barnkläder man får för 40e i klädaffären. Men man väljer ju själv vad man satsar sin pengar på och visst håller jag med om att kvalitèn är bättre på "märkes"-kläder men iallafall...

Mia sa...

Jepp, alla gör som dom vill. Inte vill jag heller handla endast märkeskläder. Men jag vill ha så man kan använda på finare tillfällen och när man skall bort. Så då får det kosta lite extra också, men det får inte gå till överdrift. Enligt mig.