SUPER FREDAG

Har haft en uber fredag hittills och vet att den fortsätter på samma bana med Dea hemma från jobb och Olle på tv. Dea har lagt Olle som bakgrundsbild på datorn för han vet att Olle är min idol-favorit, och dessutom s-n-y-g-g. Men jag föredrar nog Dea och Amelina där istället... Som sagt, dagen har varit super med Nina på besök. Timmen skämde ut hela familjen men det är sådant man får ta när man har hund. Han äter ju (tydligen) vadsomhelst, tänker inte berätta hela storyn. Så var vi på kaffe till Sofis, eller jag var. Amelina och Vilda sov och Sofi surfade efter ekologiska baby-kläder. Så då hade jag lite egen tid tills Sofi shoppat klart och bebisarna kom in :P. Men de är så söta, kusinerna. (SHAKE IT BABY) Fick just ett telefonsamtal som gör denna dag, om möjligt, ännu bättre. Pamela kommer hit på besök. Nu blir det fredagsmys.

Madeleine. Jag tycker att det är jättestrongt av dej att både studera och jobba så mycket som du gör, inte alla som skulle klara det inte ;) Och sen när du äntligen är ledig en helg uppskattar du kanske den mer då du får göra precis vad du vill. Och då hoppas jag att du ångrar denhär meningen: "Trodde inte jag skulle säga det, men i think i hate weekends." KRAM vännen

1 kommentar:

äms sa...

men vännen, usch vad du är gulli! men jag vet iaf att i like u!! :) <3