FUNDERINGAR

Amelina somnade lite senare idag än vanligt, hon brukar ju somna kring 7-8, hon somnade halv 7 idag, och vaknade lite över. Från klockan 8- halv 9 låg hon såhär:


Man kan ju inte annat än skratta. Skulle någon vuxen människa orka ligga såhär nästan hur länge som helst utan att få ont i armarna? Jag tror inte det. Och tänka att händer kan vara såhär intressant.

På söndag är det farsdag. VAD skall jag och Amelina köpa åt Dea då? Det skulle vara enklare om saken endast skulle vara av mej, då har jag en massa saker men kanske A inte tycker att hennes pappa behöver en ny parfym eller märkesskjorta. Jag får helt enkelt gå in till en pappa affär och köpa något pappa-aktigt. Affären skulle kunna vara Hartmans och saken en hammare. Men när jag tänker efter vet jag inte hur många gånger jag sett D hålla i en hammare sedan vi blev tillsammans? Det hör nog mera till min pappa. :)

Nu när A börjar hitta sina rutiner och ha en något så när dygnsrytm, har jag ju det också. Och det bästa jag vet (om jag är hem själv och inte har något som måste göras) är att sätta mig och plöja igenom dessa bloggar som jag läser. Förr läste jag knappt några, men nu börjar listan ta sig. Men är det inte roligt ändå? Egentligen vet jag inte varför jag själv skriver, för att man själv tycker man har intressant liv, vill att folk ska veta saker eller bara för att man själv tycker det är roligt att just "skriva av sig". You tell me. Själv har jag då inte intressant liv som hemmemamma, och känner inte att alla måste veta vad just jag gör..

OCH. Jag tycker att Pammen är jätteduktig som inte har rökt på 3 dagar, om man tänker på hur länge hon blossat. Jag hejar på dej vännen och håller alla tummar och tår för att du skall klara 3 dagar till :) v

P&K

2 kommentarer:

Pamela sa...

TACK GUMMAN ! KÄNNS BRA TÅ NAN HEJJAR PÅ ME HE GAR LITI LÄTTARI TÅ :) <3<3<3 JA SKA NO FIX E

Mia sa...

VA BRA! :) Men OMOMOM du sku råk o röjk, tycker ja lika myki om de iallafall! <3